جایگاه واقعی شهدای کارگر معرفی شود
کد خبر: 3828650
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

جایگاه واقعی شهدای کارگر معرفی شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: امیدواریم ستاد یادواره شهدا بتواند جایگاه واقعی شهدای کارگری را به جامعه کارگری معرفی کند.

رضا اسماعیلی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارگر در استان کرمان گفت: کارگران ما نقش برجسته و ارزنده‌ای در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده‌اند و این وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و امیدواریم ستاد یادواره شهدا بتواند جایگاه واقعی شهدای کارگری را به جامعه کارگری معرفی کند‌.

وی با بیان اینکه اکنون ۳۲۰ هزار کارگر بیمه شده در بیش از ۵۰ هزار کارگاه‌ مشغول به کار هستند، افزود: لازم است بین نسلی که در جبهه‌ها شهید شدند در حالی که کارگر بودند و نسلی که در واحدهای کارگری کار می‌کنند ارتباط برقرار کنیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان نقش مهمی در صادرات غیر نفتی از جمله محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی مس، پسته، سنگ آهن و سنگ مس دارد.

وی اظهارکرد: دفاع مقدس یک گنجینه عمیق و پایان‌ناپذیر است و هدف اصلی برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان کرد: ۱۴ هزار بسیجی کارگر در سطح استان داریم.

انتهای پیام

captcha