همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3828834
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
برای دومین سال متوالی؛

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت لرستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تأکید بر ضرورت پاسداشت مقام پیشکسوتان ایثار و شهادت اظهار کرد: برای دومین سال متوالی همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت لرستان برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت لرستان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، یکشنبه ۳۰ تیرماه در شورای اداری لرستان که با محوریت چهلمین سال برپایی نماز جمعه برگزار شد با تأکید بر ضرورت تکریم و پاسداشت مقام پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت اظهار کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ضروری است کسانی که ارزش‌های اسلامی را خلق کردند به عنوان پیشکسوتان ایثار و شهادت مورد تکریم قرار گیرند.

وی با ذکر این مطلب که بعد از ۱۰ سال همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت لرستان برگزار شد، بیان کرد: امسال نیز با پایان هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت لرستان برگزار می‌شود.

ناصرپور به برگزاری این همایش استانی در ۷ مهر اشاره کرد و گفت: این آیین نکوداشت در سه مقطع شهرستانی، استانی و به صورت ملی برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تأکید بر اینکه بحث راهیان نور برنامه‌ای از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تدوین شده است، اضافه کرد: رشادت‌های مردم لرستان از طریق راهیان نور به نسل جوان منتقل شود.

وی اظهار کرد: استانداران به عنوان روسای ستاد راهیان نور در استان‌ها منصوب شدند که این امر نشان از ضرورت جایگاه راهیان نور دارد.

انتهای پیام

captcha