بیانیه گام دوم انقلاب مانیفست آینده نظام است
کد خبر: 3828883
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
صفارهرندی:

بیانیه گام دوم انقلاب مانیفست آینده نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه روزهای درخشانی در انتظار ایران اسلامی است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مانیفست آینده انقلاب و نظام است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 30 تیرماه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخش نخست این بیانیه از انقلاب دفاع کردند چون معارضانی دارد که در داخل هستند، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مانیفست آینده انقلاب و نظام است.

وی افزود: برخی از مدعیانی که در صف اول انقلاب بودند امروز به برآورد تازه‌ای از اصل انقلاب رسیده‌اند و معتقدند اصل انقلاب مشکلی نداشت اما انقلاب توان سامان دادن به اوضاع را ندارد و باید به بایگانی می‌رفت و کشور مطابق فرمول‌های دنیا اداره می‌شد، این روشنفکران به اصطلاح مذهبی باید بدانند که مبانی و کشورداری ما با همه آن‌ها متفاوت است.

روزهای درخشانی در انتظار ایران اسلامی است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کم‌آوردن عقیدتی و اخلاقی و شیرین جلوه کردن دنیا در کامشان باعث شد تا کسانی که خطابه ایراد می‌کردند و در منبر و تریبون نماز جمعه مباحثشان عمدتاً یقه‌گیری از مستکبران عالم بود به توجیه مذاکره با آن‌ها روی آورند.

صفارهرندی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ادعانامه‌ای است در برابر کسانی که می‌گویند انقلاب موجب عقب‌ماندگی می‌شود و البته بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها ناشی از عملکرد دست‌اندرکارانی است که مقدورات مردم دست آن‌ها است و از بیخ و بن حقانیت انقلاب را قبول ندارند و با کارهایشان می‌خواهند انقلاب را متوقف کنند.

وی با بیان این که برخی القا می‌کنند که اگر می‌خواهید مشکلات رفع شود باید از موضع‌گیری انقلابی دست بردارید، گفت: برخی صحبتشان این بود که چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کنند اگر علایق انقلابی را رها کنیم چنان سیل کمک‌ها و امکانات و سرمایه‌گذاری به‌سمت شما سرازیر می‌شود که مشکلات رفع خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: بهترین جواب برای برخی روشنفکران به اصطلاح مذهبی همین بی‌نتیجه ماندن مذاکرات است.

صفارهرندی افزود: انقلاب قدرتی ذاتی و نه اعتباری به ما داده است. عوض شدن رئیس بانک مرکزی و روی کار آمدن یک نیروی انقلابی و وضعیت باثبات امروز ارز که مدام در حال کاهش است نشان از آن دارد که انقلاب بن‌بست ندارد.

وی اظهار کرد: ایران کشوری ثروتمند و قدرتمند است که با وجود تحریم‌ها 27 اقتصاد برتر دنیاست که البته جایگاه بهتری از این دارد ما می‌توانیم بودجه سال آینده را غیرنفتی ببندیم و می‌توان پیش‌بینی کرد که روزهای درخشانی در انتظار ایران اسلامی است.
انتهای پیام

captcha