1400 ختم قرآن؛ هدیه زائران رضوی در دهه کرامت
کد خبر: 3828971
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

1400 ختم قرآن؛ هدیه زائران رضوی در دهه کرامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از انجام هزار و 400 ختم قرآن کریم در ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی آستان قدس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر گفت: در ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی‎‌بن موسی‌الرضا(ع) به همت واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی هزار و چهارصد ختم قرآن کریم از سوی زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی انجام شد.
وی افزود: در این ایام پرخیر و برکت همچنین بیش از هفتصد هزار سوره قرآن کریم از جمله سوره‌های مسبحات، یس، قدر و ... با مشارکت زائران و مجاوران حریم قدسی رضوی انجام شده است.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این ایام همچنین بیش از هفت میلیون ختم صلوات خاصه امام رضا(ع) و بیش از 20 میلیون صلوات محمدی توسط زائران و مجاوران آستان مقدس رضوی ختم شد.
وی ابراز کرد: زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت با مراجعه به پایگاه‌های واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی واقع در رواق‌های دارالقرآن الکریم، حضرت زهرا(س) و دارالحجه برای انجام این ختم‌های قرآنی ثبت نام کردند.
وی اضافه کرد: تعدادی از متقاضیان ساکن در شهرها و استان‌های سراسر کشور نیز از طریق رابطین طرح «یا ضامن آهو» در فضای مجازی و از طریق پیام‌رسان‌های مختلف در انجام این ختم‌ها مشارکت کردند.
رئیس اداره علوم قرآنی یادآور شد: زائران و مجاوران علاقه‌مند به شرکت در ختم قرآن در حرم مطهر رضوی می‌توانند در تمام ایام سال با مراجعه به واحد ختم تلاوت نور واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی یا تماس با شماره 32002560-051 در این برنامه شرکت کنند.

محمدابراهیم سعیدی 

انتهای پیام

captcha