اجرای طرح «شوق زیارت» در یزد/ اعزام ۴۵۰ مددجو به مشهد
کد خبر: 3828981
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

اجرای طرح «شوق زیارت» در یزد/ اعزام ۴۵۰ مددجو به مشهد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از اعزام ۸۳۵ مددجو به مشهد مقدس و قم خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۵۰ نفر در قالب طرح «شوق زیارت» و با کمک نیکوکاران یزدی به مشهد مقدس مشرف شدند.

اجرای طرح «شوق زیارت» در یزد/اعزام ۴۵۰ مددجو به مشهدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی‌منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه اردوهای فرهنگی تربیتی این نهاد با هدف ارتقای سطح آگاهی فکری، فرهنگی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود اظهار کرد: ۲۰۰ نفر از دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه تحت حمایت این نهاد در قالب برنامه‌های اوقات فراغت به اردوی آموزشی، فرهنگی و تربیتی شیراز اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اولویت برنامه‌های اردویی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم است، افزود: شرکت‌کنندگان در مدت چهار روز اقامت در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت‌الله ربانی شیراز علاوه بر زیارت حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) و بقاع متبرکه از اماکن دیدنی شیراز نیز دیدن می‌کنند و از فعالیت‌های فرهنگی این مجتمع همچون مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، محفل انس با قرآن، کارگاه آموزشی با موضوع اخلاق اسلامی، سبک زندگی و بصیرت دینی و مهدویت بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی با هدف رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی، آموزش صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

وی یادآور شد: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۸۳۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند، ۴۵۰ نفر از آنان در قالب طرح شوق زیارت و با کمک نیکوکاران یزدی به مشهد مقدس مشرف شدند.

انتهای پیام

captcha