«نکات ناب حفظ قرآن» در یزد آموزش داده می‌شود
کد خبر: 3828987
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

«نکات ناب حفظ قرآن» در یزد آموزش داده می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) یزد از برگزاری دوره آموزش «نکات ناب حفظ قرآن کریم» ویژه فعالان و حافظان قرآن کریم به همت این مؤسسه برای اولین‌بار در استان خبر داد.

دوره آموزشی «نکات ناب حفظ قرآن» در یزد برگزار می‌شودخدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: دوره رایگان آموزش نکات ناب حفظ ویژه فعالان حفظ و حافظان قرآن کریم به همت خانه قرآن یوسف زهرا(عج) برای اولین‌بار در استان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ قرآن یکی از برکات الهی است گفت: دوره ناب نکات حفظ دوشنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور استاد محمدرضا شایق در خانه قرآن یوسف زهرا(عج) برگزار خواهد شد.

سلطانی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش که به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است بیان کرد: در این جلسات علاوه بر آموزش روش حفظ قرآن کریم در خصوص نحوه تمرکز حافظه و نکات ناب حفظی نیز صحبت خواهد‌ شد.

وی طبق فرمایش رهبری که باید در کشور بیش از ۱۰ میلیون حافظ کل قرآن داشته باشیم ادامه داد: افراد باید حفظ قرآن را به صورت پایدار و تثبیتی انجام دهند تا بتوانند از محفوظات خود در جامعه استفاده کاربردی داشته باشند.

مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد گفت: قرآن كريم برترين و بالاترين هديه‌ حضرت احديّت به بشر است و حفظ آن يكی از توفيقات بزرگ الهی به حساب می‌آيد كه شامل حال هر كسی نمی‌شود. استعداد، آمادگي، لياقت، توفيق، سعادت، عنايت و افاضت باعث می‌شود خداوند متعال، اين نعمت بزرگ را به فرد عطا فرمايد و سعادتمند‌ترين افراد كسانی هستند كه پس از حفظ قرآن کریم، آن را از دست ندهند و درون خود را از گنج‌های بيكران قرآن کریم خالی ننمايند.

سلطانی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره با روش نوین حفظ قرآن کریم آشنا می‌شوند و پس از آن می‌توانند در خانه قرآن یوسف زهرا (عج) شروع به حفظ قرآن نمایند.

یادآور می‌شود خانه قرآن یوسف زهرا(عج) در شهر یزد، خیابان شهید رجایی، روبروی هتل ساباط، کوچه برج متولی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در همایش با شماره ۳۶۲۷۲۱۳۲ – ۳۶۲۷۲۸۸۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha