اصناف نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف دارند
کد خبر: 3829004
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

اصناف نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف دارند

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر قرارگاه 19 دی استان قم با اشاره به اینکه اصناف نقش اساسی در تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف دارند، اضافه کرد: اگر شاهد مشارکت بیشتر اصناف باشیم می‌توانیم نسبت به استان‌های دیگر رویکرد متفاوتی را در حوزه اصناف رقم بزنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی‌نژاد، دبیر قرارگاه 19 دی استان قم عصر يكشنبه، 30 تیر طی نشستی که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه هر جلسه یکی از دستگاه‌ها و مجموعه‌های استان باید در نشست این قرارگاه به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازد، تصریح کرد: اگر هر دستگاه و مجموعه‌ای به رسالت خود در این حوزه‌ها عمل کند، شاهد ناهنجاری و مشکلی نخواهیم بود.

وی از راهپیمایی گردهمایی حامیان حجاب و عفاف با سخنرانی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصلی قدس یاد کرد و افزود: برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف با حضور جمعیت قابل توجهی از مردم قم از مصلی به سمت چهارراه شهدا در انعکاس پیام حجاب و عفاف بسیار تاثیرگذار بوده است.

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم با اشاره به اینکه اصناف نقش اساسی در تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف دارند، اضافه کرد: اگر شاهد مشارکت بیشتر اصناف باشیم می‌توانیم نسبت به استان‌های دیگر رویکرد متفاوتی را در حوزه اصناف رقم بزنیم.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

captcha