طرح «سدید و وارثین» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3829020
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

طرح «سدید و وارثین» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی از اعزام مددجویان دانش‌آموز و دانشجوی استان در قالب طرح‌های سدید و وارثین به اردوهای زیارتی مشهد خبر داد و گفت: ایجاد روحیه نشاط و بالندگی، تقویت مطالعه و پژوهش، ایجاد خودباوری و تربیت نیروهای تراز اول انقلاب از اهداف اجرای این طرح است.

طرح سدید و وارثین در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مددجویان دانش‌آموز و دانشجوی استان در قالب طرح‌های سدید و وارثین به اردوهای زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: از تاریخ ۲۸ تیر ماه، ۴۲ دختر دانش‌آموز به مدت هشت روز و از تاریخ ۷ مرداد ماه ۴۴ دانش‌آموز پسر به مدت هشت روز در قالب طرح وارثین به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان ‌غربی با اشاره به اینکه برای اعزام این تعداد دانش‌آموز به سفر زیارتی مشهد، ۴۹ میلیون تومان تسهیلات درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: از ۱۹ مرداد ماه سال‌جاری، ۵۰ نفر از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان ‌غربی به مدت ۱۶ روز در قالب طرح سدید به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند.

نیکمرام با بیان اینکه برای اعزام این تعداد دانشجو به سفر زیارتی مشهد، بیش از ۴۸ میلیون تومان هزینه پیش‌بینی شده است، گفت: ایجاد روحیه نشاط و بالندگی، تقویت مطالعه و پژوهش، ایجاد خودباوری و تربیت نیروهای تراز اول انقلاب از اهداف اجرای طرح‌های سدید و وارثین است.
انتهای پیام

captcha