چاپ سه کتاب با موضوع «دفاع مقدس» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3829032
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

چاپ سه کتاب با موضوع «دفاع مقدس» در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی از چاپ سه عنوان کتاب با موضوع «دفاع مقدس» در استان همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.

چاپ سه عنوان کتاب با موضوع «دفاع مقدس» در خراسان‌شمالی

حیدرعلی پورزاهد، مسئول حفظ آثارونشرارزش‌های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه(ع) استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: درهفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان سه عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس چاپ می‌شود این کتاب‌ها دارای عناوین «در امتداد کربلا»، «شهدای دشت» و «شهدای ارکان» هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون به همت این نهاد، بیش از 125 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در خراسان‌شمالی تألیف و به چاپ رسیده است، گفت: سالیانه به طور میانگین 10 کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط این نهاد در استان چاپ می‌شود.

پورزاهد با اشاره به برگزاری 24 یادواره شهدا طی سال جاری در استان، افزود: از این تعداد 15 یادواره با محوریت مسجد و پایگاه بسیج، هشت یادواره با محوریت حوزه‌های مقاومت و یک یادواره شهرستانی برگزارشده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده در سال جاری بیش از 170 یادواره شهید هم در استان از سوی این نهاد برگزار شود.
انتهای پیام

captcha