توضیحات سازمان فرهنگی هنری درباره یک کیک و یک دیوارنگار
کد خبر: 3829351
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
در پاسخ به گزارش مهر عنوان شد؛

توضیحات سازمان فرهنگی هنری درباره یک کیک و یک دیوارنگار

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره تولید دیوارنگار گام دوم انقلاب توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: انتشار گزارشی با تیتر «اخبارعجیب سازمان فرهنگی هنری شهرداری/ از کیک بزرگ تا دیوار گام دوم» که در خبرگزاری مهر منتشر شد، با پاسخ سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی این سازمان روبرو شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره این نوع از رویدادها در سازمان فرهنگی هنری شهرداری عنوان کرد: پیش از این در این خبرگزاری درباره برنامه رونمایی و برش بزرگترین کیک جهان اسلام در روز میلاد امام رضا(ع) به سازمان انتقاد شده بود. باید عرض کنم که یکی از وظایف ما در سازمان برنامه‌ریزی در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی است و وقتی این مهم با جشن‌ها و مناسبت‌های شاد مذهبی روبرو می‌شود سعی ما متوجه انجام برنامه‌هایی می‌شود که منجر به مسرور شدن مردم و خانواده‌ها شود. برنامه تولید و رونمایی از کیک نیز در همین راستا و بدون صرف هیچ هزینه از جانب ما انجام شد. پیشنهاد این برنامه را یک مجموعه تولید کننده شیرینی در بخش خصوصی به ما و معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی داده بود و کار ما تنها بستر سازی محیطی برای استفاده ۴۰ هزار نفر شهروند تهرانی از این برنامه بود که به لطف خدا با استقبال و رضایت خانواده‌ها مواجه شد.

وی تأکید کرد: در شرایط فعلی که به دلیل اشتباهاتی که در تدوین بودجه سازمان انجام پذیرفته، بودجه بخش فرهنگی عملاً به صفر رسیده و ما از محل صرفه‌جویی در حال اجرای برنامه‌های خود هستیم، فکر نمی‌کنم برگزاری چنین برنامه‌ای بدون صرف هیچ بودجه‌ای مستحق برخوردهای اینچنینی در رسانه‌ها باشد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین درباره برنامه تولید و رونمایی از دیوارنگاره گام دوم انقلاب اسلامی نیز گفت: به طور قطع سازمان از جمله سازمان‌های پیش‌رو در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از بهمن‌ماه سال گذشته تا به امروز فعالیت‌های متنوعی را انجام داده و جلسات کارشناسی زیادی با مدیران خود برای تبیین این بیانیه برگزار کرده و همچنین برنامه‌هایی برای استفاده مستقیم و انتزاعی از بیانیه تدارک دیده است. نگاه ما بر این بود که این بیانیه به جهت اتفاق ناگوار سیل آن طور که شایسته بوده در جامعه مورد واکاوی قرار نگرفته و لازم است تا زمینه‌ای برای تبیین این موضوع فراهم شود و به همین خاطر در یکی از چندین برنامه پیش رو با تولید این محصول هنری که در طبقه دهم سازمان رونمایی شد در گام نخست توجه مدیران و همکاران خودمان را به رئوس این بیانیه متوجه کردیم و جالب اینکه در این مدت کوتاه با تماس‌های زیادی مواجه بودیم که این محصول را برای سازمان خود سفارش دادند. این محصول به زودی در فرهنگسراهای ما نیز به منظور استفاده عمومی مردم به عنوان یک اثر هنری تولید و به بهره‌برداری خواهد رسید.همکاران سازمان خدوم فرهنگی هنری مشغول اجرای بیش از پنج هزار اجرای برنامه برای مردم شریف تهران در ایام تابستان هستند که امیدوارم اخبار این رویدادها عادلانه و منصفانه در رسانه ها منعکس گردد.

انتهای پیام

captcha