حضور ۱۲۰ دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری در طرح «ولایت»
کد خبر: 3829450
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

حضور ۱۲۰ دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری در طرح «ولایت»

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری از حضور ۱۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر چهارمحال و بختیاری مقطع متوسطه دوم در هجدهمین دوره طرح ولایت دانش‌آموزی در مشهد مقدس خبر داد.

هاشم ریاحی، مسئول بسیج دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح «ولایت» دانش‌آموزی در شهر مقدس مشهد خبر داد و بیان کرد: 120 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم با محوریت آموزش مباحث تشکیلاتی و سازمانی در هجدهمین دوره طرح ولایت دانش‌آموزی در مشهد مقدس حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: این دوره به مدت پنج روز از 24 تیرماه الی سوم مرداد در مشهد مقدس اجرا می‌شود.

ریاحی افزود: دانش‌آموزان پس از اتمام دوره حکم مسئولیت و گواهی‌نامه پایان دوره دریافت می‌کنند و سپس به عنوان فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس متوسط دور دوم استان  به کارگیری می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان با بیان اینکه این دوره آموزشی تنها در محل برگزاری با دوره‌های قبل متمایز بود، تصریح کرد: دوره‌های قبل درون استان و هجدهمین دوره به صورت اردویی در مشهد مقدس برگزار شد.

وی در رابطه با اساتید طرح گفت: مباحث تشکیلاتی را مربیان آموزش و پرورشی و پاسدار استانی که در این اردو همراه ما هستند و دیگر مباحث را اساتید دانشگاهی مشهد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهند.

انتهای پیام

captcha