اتحاد مردم و مسئولان؛ تنها آرایش پیروزی در جنگ اقتصادی
کد خبر: 3829578
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

اتحاد مردم و مسئولان؛ تنها آرایش پیروزی در جنگ اقتصادی

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: اتحاد مردم و مسئولان تنها آرایش جنگی است که می‌توانیم با آن در جنگ اقتصادی بر دشمن پیروز شویم و باید این آرایش جنگی در کشور ایجاد شود.

اتحاد مردم و مسئولان؛ تنها آرایش پیروزی در جنگ اقتصادیبه گزارش ایکنا از مازندران، حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز یکم مردادماه در مراسم افتتاحیه طرح «بسیج همگام با کشاورز» که در سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی مازندران برگزار شد، گفت: به جهت توانمندی جمهوری اسلامی ایران و روحیه جهادی مردم و جوانان، جنگی رخ نمی‌دهد ولی دشمن با راه‌اندازی یک جنگ ترکیبی در عرصه‌های دیپلماسی، فرهنگی، اقتصادی و... سعی دارد به انقلاب ضربه بزند.

وی با بیان اینکه، دشمن مصمم‌تر از گذشته با جنگ اقتصادی در تلاش است تا با فشار معیشتی بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند، افزود: هدف دشمن در جنگ اقتصادی این است تا جامعه را تبدیل به یک جامعه قانون‌گریز کند و برای اینکه دشمن را در جنگ اقتصادی شکست دهیم باید در این برهه از زمان شیوه دفاع مقدس را در مقابله با دشمن به‌کار ببریم.
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه، در دوارن دفاع مقدس در کشور آرایش جنگی ایجاد شد، تصریح کرد: اتحاد مردم و مسئولان تنها آرایش جنگی است که می‌توانیم در جنگ اقتصادی دشمن پیروز شویم و باید این ارایش جنگی در کشور ایجاد شود که متاسفانه هنوز این اتفاق در کشور نیفتاد و برخی از مسئولین هم آن را درک نکردند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش برای حل مشکلات کشور است و چنانچه اقتصاد مقاومتی مبنای کار همه مردم و مسئولان قرار بگیرد و مسئولان مطیع منویات رهبرمعظم انقلاب باشند، قطعا از این بزنگاه سخت دشمن عبور خواهیم کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه، بسیج در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی مصمم است، گفت: اگر می‌خواهیم به پیشرفت و استقلال اقتصادی در کشور دست پیدا کنیم باید از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنیم.
وی ادامه داد: امروز جوان تحصیلکرده در رشته کشاورزی کم نداریم و باید با اعتماد به این جوانان در بخش‌های مختلف از آنها بکارگیری کنیم.

محمد رضایی با تاسف از اینکه مازندران مثل سال‌های گذشته دیگر قطب کشاورزی نیست، اظهار کرد: به دلیل تغییر کاربری زمین‌ها به ساختمان و ویلا و نیز برخی سیاست‌های اشتباه به کشاورزی مازندران آسیب جدی وارده شده است.
محمدرضایی با تاکید بر وجود شبکه عظیم بسیج و با بیان اینکه بسیج رقیب بخش دولتی نیست، اظهار کرد: شبکه بسیج در همه محلات و روستا این قابلیت را دارد که کشاورزی سنتی را تبدیل به کشاورزی با دانش روز کند.

انتهای پیام

 

captcha