برگزاری جشنواره «بچه‌های مسجد» در ایلام
کد خبر: 3829581
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
حجت‌الاسلام چراغی‌پور خبر داد:

برگزاری جشنواره «بچه‌های مسجد» در ایلام

گروه فرهنگی - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سه جشنواره نقاشی، سرود و جشنواره ورزشی اعضای کانون‌های مساجد ایلام در طول اجرای طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «بچه‌های مسجد» در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام امروز یکم مرداد ماه، اظهار کرد: در حال حاضر کار ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه «بچه‌های مسجد» در طرح اوقات فراغت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 150 کانون فرهنگی و هنری در راستای طرح اوقات فراغت در سامانه بچه‌های مساجد استان ثبت‌شده است، افزود: استان ایلام دارای 310 کانون فرهنگی و هنری مسجد است و کار ثبت مابقی کانون‌ها در این سامانه با تلاش همه همکاران و مدیران کانون‌ها ادامه دارد.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه سه جشنواره نقاشی، سرود و ورزشی در طول اجرای طرح اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، گفت: هم‌اکنون بیش از 10 هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق روستایی و شهری در طرح اوقات فراغت مشارکت دارند.
وی ادامه داد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «بچه‌های مسجد» ا شعار ملی «اخلاق، نشاط و معنویت» در 6 محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی، فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی و فعالیت‌های اجتماعی اجرا می‌شود ین طرح تا 25 شهریور سال جاری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، عنوان کرد: بازدید منسجم از طرح بچه‌های مساجد، بازدید از مراکز صنعتی استان با توجه به شعار سال با عنوان «رونق تولید»، حمایت از کارآفرینی در سطح کانون‌ها و تلاش در راستای تشویق و ترغیب اعضای کانون‌های مساجد در اجرای فعالیت‌های اجتماعی، توجه به آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح خواهد بود.
انتهای پیام
captcha