«علم مدیریت و مسئله جابه‌جایی نسلی مدیران در ایران» روی میز «زاویه»
کد خبر: 3829639
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

«علم مدیریت و مسئله جابه‌جایی نسلی مدیران در ایران» روی میز «زاویه»

گروه هنر ــ سومین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «علم مدیریت و مسئله جابه‌جایی نسلی مدیران در ایران» از قاب شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه «زاویه» در این هفته به سراغ اصحاب علم مدیریت در دانشگاه‌های ایران رفته است و از آن‌ها می‌پرسد: «علم مدیریت در ایران برای جابه‌جایی نسلی مدیران در جمهوری اسلامی ایران چه ایده‌ای دارد؟»

حسن دانایی‌فرد، استاد مدیریت دولتی دانشگاه تربیت مدرس و علی‌اصغر پورعزت، مدیریت دولتی دانشگاه تهران در این برنامه برای پاسخ به این پرسش به گفت‌‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.

حسن دانایی‌فرد، مقاله‌هایی مانند «استراتژی استدلال استعاره‌ای در نظریه‌پردازی: شکل‌گیری تئوری جابه‌جایی مدیران دولتی» و «مدل شایستگی-ظرفیت-عملکرد: واکاوی پسایند‌های مثبت و منفی تجربه‌زدگی در انتخاب مدیران» را در این زمینه نوشته است.

همچنین علی‌اصغر پورعزت نیز مقالاتی مانند «نظام اجتماعی؛ مثلث‌سازی قدرت و عدالت زبانی» (عدالت زبانی در برابر سازه‌های اقتداربخش سلطه در بوروکراسی ایرانی) و «بازشناسی هویت مدیریت دولتی و دانش اداره» را در این‌باره در کارنامه دارد.

قسمت سوم فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی ساعت ۲۱ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.
 
انتهای پیام
captcha