۱۰ مرداد؛ آغاز مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن
کد خبر: 3829641
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

۱۰ مرداد؛ آغاز مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن از دهم مرداد آغاز می‌شود.

10 مرداد؛ آغاز مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش مقدماتی رشته‌های آوایی از تاریخ ۱۰ تا ۳۱ مردادماه با حضور راه‌یافتگان به مرحله کشوری از ۳۱ استان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

صالحی‌نیا افزود: شرکت‌کنندگان راه‌یافته در بخش مقدماتی مرحله کشوری این دوره از مسابقات،بر اساس قرعه‌کشی و زمان‌بندی مشخص‌شده، که از سوی کمیته فنی و داوری مسابقات اعلام می‌شود در مکان برگزاری مسابقات حاضر شده و در این بخش شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 800 نفر در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند، بیان کرد: از این تعداد 159 نفر به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت 18 نفر شامل 9 برادر و 9 خواهر با کسب امتیازهای لازم به مرحله کشوری مسابقات در قم اعزام خواهند.

انتهای پیام

captcha