تجلیل از رتبه‌داران نهاجا در مسابقات قرآن خانواده‌های نیروهای مسلح
کد خبر: 3829670
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

تجلیل از رتبه‌داران نهاجا در مسابقات قرآن خانواده‌های نیروهای مسلح

گروه مسابقات ــ رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در جمع مقام‌آوران مسابقات قرآن این نیرو گفت: چاره تمامی مشکلات رجوع به قرآن است.

ارسالی///رجوع به قرآن؛ کلید حل تمامی مشکلات/ برنامه‌ریزی عقیدتی ـ سیاسی نهاجا برای حمایت از قرآنیان این نیرو

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده‌های برگزیده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قرآن نیروهای مسلح با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، برگزار شد.

وی اظهار کرد: نیروی هوایی مملو از کارکنان و خانواده‌هایی است که به نور قرآن منورند و با کسب مقام، نیروی هوایی را در سطح مسابقات قرآن نیروهای مسلح سرافزار می‌کنند.

قاضی چاره تمامی مشکلات را رجوع به کتاب آسمانی قرآن دانست و افزود: قرآن کتابی ازلی و ابدی است که برای هر مسئله و مشکلی راه حل ارائه داده است و هرکس در حد توان و سطح ادراک خویش می‌تواند از زوایای گوناگون آن بهره‌مند شده و استفاده لازم را از آن ببرد؛ چراکه قرآن کتابی است که همگان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا ادامه داد: مأنوس بودن با قرآن لازمه زندگی اسلامی است، اما برای بهره‌مندی از الطاف بیشتر این کتاب مقدس، شایسته است تا ضمن قرائت آن از تفاسیر موجود نیز استفاده کرده تا از زوایای پنهان این کلام آسمانی نیز آگاه شد و برای زندگی بهتر از دستورات و فرامین موجود در آن بهره گرفت.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم به نفرات برتر مسابقات قرآن نیروهای مسلح، که عناوین برتر را کسب کرده بودند، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام

captcha