ارسال هزار بسته حمایتی به مناطق سیل‌زده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)
کد خبر: 3829701
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

ارسال هزار بسته حمایتی به مناطق سیل‌زده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)

گروه سلامت ــ هزار بسته حمایتی از سوی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) به مناطق سیل‌زده کشور ارسال می‌شود.

ارسال هزار بسته حمایتی به مناطق سیل زده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)به گزارش ایکنا؛ کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، که امسال هزینه جشن‌های اعیاد شعبانیه را برای خرید مایحتاج مناطق سیل‌زده کشور اختصاص داده بودند، هزار بسته حمایتی را به دو شهر معمولان در لرستان و آق‌قلا در گلستان ارسال می‌کنند.
هرساله به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) مراسم جشن بزرگی برای کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه برگزار می‌شد، اما با وقوع حادثه سیل و شرایط نابسامانی که در شمال، غرب و جنوب کشور به‌وجود آمد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسائل مردم سیل‌زده نباید فراموش شود، کارکنان دانشگاه تصمیم گرفتند تا هزینه برگزاری این جشن بزرگ را برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده اختصاص دهند.
 
بر همین اساس اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان درنظر گرفته شد و پس از مشخص شدن روستا‌های هدف، صبح امروز، دوم مردادماه، جمعی از کارکنان دانشگاه، هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل‌زده آماده کردند.
 
پیش از این نیز کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) در چند نوبت نسبت به ارسال محموله‌های امدادرسانی به سیل‌زدگان اقدام کرده بودند.
 
این بسته‌‎های حمایتی شامل مواد غذایی مانند برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات و .. بوده و ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است.
 
انتهای پیام
captcha