درخشش دانش‌آموزان فارس در بخش پژوهشی مسابقات كشوری قرآن
کد خبر: 3829726
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

درخشش دانش‌آموزان فارس در بخش پژوهشی مسابقات كشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش ‌و پرورش فارس گفت: در بخش پژوهشی سی‌وهفتمین دوره مسابقات ‌قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور دانش‌آموزان منتخب فارس موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش ‌و پرورش فارس امروز، 2 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: در بخش پژوهشی سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور که در دو بخش دختران و پسران در زنجان برگزار شد، هشت تن از دانش‌آموزان منتخب فارس موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود:‌ در این مسابقات سیدمحمدرضا موسوی از شهرستان خرامه در رشته احکام، رتبه اول؛ محمدمهدی نبوی از شهرستان کازرون در رشته انشای نماز، مقام اول؛ محمدرضا مرحمتی‌زاده از شهرستان کازرون در رشته انشای نماز، مقام چهارم و ابوالفضل مسعودی از ناحیه 3 شیراز در رشته احکام، رتبه پنجم را كسب كردند.

زین‌العبادی یادآور شد:‌ بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر با حضور 492 دانش‌آموز منتخب از سراسر کشور در رشته‌ نهج‌البلاغه، احکام، تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و انشای نماز از 22 الی 25 تیرماه در زنجان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به درخشش دانش‌آموزان دختر در این مسابقات نیز گفت: نرگس شاپورجانی، دانش‌آموز پایه دهم از ناحیه 3 شیراز در رشته احکام، رتبه چهارم؛ فاطمه یاراحمدی، دانش‌آموز پایه دوازدهم از ناحیه 3 شیراز در رشته نهج‌البلاغه، رتبه سوم؛ زینب خسروی، دانش‌آموز پایه یازدهم از شهرستان خنج در رشته صحیفه سجادیه، رتبه سوم و زهرا میرغفاری دانش‌آموز پایه یازدهم از ناحیه یك شیراز در رشته انشای نماز، رتبه پنجم را كسب كرد.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش ‌و پرورش فارس گفت: دور دوم سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور نیز با شرکت 492 دختر قرآنی، در رشته‌های نهج‌البلاغه، احکام، تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و انشای نماز از 27 الی 30 تیرماه در زنجان برگزار شد.

وی همچنین اظهار كرد: بخش آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور نیز در خراسان رضوی برگزار خواهد شد که از استان فارس نیز 4 دانش‌آموز دختر و 4 دانش‌آموز پسر به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌های قرآنی شرکت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، مرحله آوایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پسران از 7 الی 10 مرداد و در بخش دختران نیز از 12 الی 15 مردادماه جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha