مشکلات و معضلات مردم در محتوای نماز جمعه گوشزد شود
کد خبر: 3829737
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

مشکلات و معضلات مردم در محتوای نماز جمعه گوشزد شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در محتوای نماز جمعه باید مشکلات و معضلات مردم گوشزد شود و خطیب جمعه وظیفه دارد اول خود و سپس مردم را به تقوای الهی دعوت کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 2 مرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت اجتماع مسلمین اظهار کرد: خداوند عنایت ویژه‌ای به اجتماعات مسلمین دارد؛ چراکه مبنای تحرک و پیشرفت جامعه مسلمانان اجتماع مردم در چارچوب دستورات اسلامی است.

وی افزود: نماز جمعه یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین اجتماعات امت اسلامی است.

آیت‌الله علما با استناد به فتوای امام راحل گفت: در محتوای نماز جمعه باید مشکلات و معضلات مردم گوشزد شود و خطیب جمعه وظیفه دارد اول خود و سپس مردم را به تقوای الهی دعوت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: مشکل اصلی امروز ما فرهنگی و اقتصادی است و اگر بخواهیم از این معضلات و مشکلات عبور کنیم و به سرمنزل مقصور برسیم باید عنصر تقوا را در خود نهادینه کنیم و هم مردم را به آن دعوت کنیم.

یکصد و شانزدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و هر کدام از مسئولان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

captcha