برپایی تظاهرات بازگشت با شعار «آوارگان فلسطینی» در غزه
کد خبر: 3829990
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

برپایی تظاهرات بازگشت با شعار «آوارگان فلسطینی» در غزه

گروه بین‌الملل ــ ساکنان تحت محاصره نوار غزه، خود را برای شرکت در شصت و هشتمین تظاهرات بازگشت در مرزهای این باریکه آماده می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره اعلام کرد که شصت و هشتمین جمعه تظاهرات بازگشت با هدف حمایت از پایداری آوارگان فلسطینی در لبنان و مبارزات مسالمت‌آمیز آنان علیه تصمیمات جائرانه وزارت کار لبنان، با شعار «آوارگان فلسطینی» برگزار خواهد شد.

این هیئت درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی و آغاز عملیات نظامی دیگر علیه غزه گفت: این تهدیدات صرفاً یک تبلیغات انتخاباتی شکست خورده است و نتیجه‌ای غیر از شکست و ناامیدی برای سران این رژیم به دنبال ندارد.

هیئت مذکور بیان کرد: ملت فلسطین با مقاومت و پایداری قادر هستند معادلات دشمن را بر هم زده و طرح‌های شوم آن را به شکست بکشانند.

هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت عموم فلسطینیان را به مشارکت گسترده و پررنگ در تظاهرات امروز دعوت کرد.

یادآور می‌شود، از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در 30 مارس سال گذشته میلادی تاکنون بیش از 320 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و نزدیک به 32 هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است و صدها نفر هم تاکنون معلول و دچار نقص عضو شده‌اند.

انتهای پیام

captcha