مراسم روز همدان در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود
کد خبر: 3830702
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

مراسم روز همدان در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان همدان از برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک و روز همدان در آرامگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: این مراسم ۳۱ مردادماه همزمان با پخش مستقیم از شبکه سراسری و استانی صدا و سیما برگزار می‌شود.

مراسم روز همدان در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شودبهجت عباسی مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هر سال یکم شهریورماه مصادف با روز پزشک و روز همدان ویژه‌برنامه گرامیداشت و احترام به مقام شامخ بوعلی سینا پزشک و دانشمند همدانی در محل آرامگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت بوعلی سینا با حضور پزشکان و دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته پزشکی و با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در شامگاه 31 مردادماه همزمان با پخش مستقیم از شبکه شما، برنامه شب فیروزه‌ای، گروه شبکه یک سیما، شبکه خبر و صداوسیمای همدان بعد از اذان مغرب و عشاء در جوار آرامگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

عباسی بیان کرد: مراسم دعای ندبه روز جمعه یکم شهریور ماه، در آرامگاه بوعلی از ساعت 30/7 الی30/8 صبح برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان همدان اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های روز همدان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، شهرداری، صداوسیما مرکز همدان، مؤسسه فرهنگی آل طاها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در محلات مختلف شهر اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha