پیگیری تمدید مجوز مؤسسات قرآنی؛ برنامه مهم اداره‌کل ارشاد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3830731
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

پیگیری تمدید مجوز مؤسسات قرآنی؛ برنامه مهم اداره‌کل ارشاد چهارمحال‌وبختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: پیگیری تمدید مجوز مؤسسات قرآنی استان و همچنین پیگیری راه‌اندازی مؤسسات جدید از جمله برنامه‌های مهم گروه قرآن و عترت این اداره است.

فلورا زرفشانی، رئیس جدید گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، با اشاره به اینکه اعضای شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی مانند سابق انتخاب می‌‍شوند و ایکنا همچنان از اعضای این شورا است به برنامه‌های قرآنی این اداره‌کل اشاره و بیان کرد: برنامه‌‌‌های قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای سال جاری آغاز شد که برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی نمایشگاه علوم و قرآن در ماه مبارک رمضان، برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ و مفاهیم در طول سال، از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری هفته قرآن و عترت در سه ماهه سوم سال با هدف تولید آثار فاخر هنری با موضوع قرآن وعترت، برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم در اسفندماه، نظارت و ارزیابی مؤسسات در طول سال، تجلیل از خادمان قرآنی در سه ماهه چهارم سال، اهدا‌ کتب دینی و قرآنی به فعالان قرآنی، از جمله برنامه‌های پیش‌روی این اداره‌کل در عرصه قرآن خواهد بود.

زرافشان پیگیری تمدید مجوز مؤسسات قرآنی استان و همچنین پیگیری راه‌اندازی موسسات جدید استان را نیز از جمله برنامه‌های مهم گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد دانست.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با تشکیل اتحادیه مدغم مرکزی، بیان کرد: در اداره ارشاد هر روز شاهد بخشنامه و دستورالعمل جدید هستیم و درباره این اتحاده مدغم مرکزی که در ششم مردادماه صورت گرفته است منتظر بخشنامه و دستورالعمل مربوطه هستیم تا مطابق با آن کار و فعالیت‌های قرآنی را پیش ببریم.

وی در پایان در رابطه با تشکیل شورای فرهنگی عمومی استان در 30 مردادماه با محوریت قرآنی، اظهار کرد: در این همایش شورا عملکرد چهارماهه ابتدای سال و همچنین برنامه‌های قرآنی پیشنهادی برای سال 98 ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha