یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3830941
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

گروه اجتماعی - آیین تجلیل از یاوران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در چهارمحال و بختیاری امروز با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاونان استانداری چهارمحال و بختیاری، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، هفت مرداد در این آیین، با تشکر از زحمات مسئولین و مردم استان در برگزاری مناسب برنامه‌های بزرگداشت انقلاب، گفت: با توجه به برنامه‌های ویژه دشمنان برای سال چهلم انقلاب حضور به موقع مردم توطئه‌های آنان را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا با خارج شدن از برجام و فراخوان‌های متعدد برای کشاندن مردم به خیابان‌ها به دنبال حضور کمرنگ مردم در مراسمات دهه فجر گذشته بود، افزود: مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند و هر کجا که نیاز باشد به یاری انقلاب و رهبری می‌شتابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری هدف اصلی دشمنان را حضور کمرنگ مردم در مراسمات انقلاب خواند و اظهار کرد: در دوم اسفند سال جاری نیز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که مردم انقلاب کشور بار دیگر نقش‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم کارکردهای اصلی انقلاب، آسیب‌شناسی انقلاب و نگاه به آینده را از رویکردهای برنامه‌های بزرگداشت انقلاب برشمرد و گفت: 29 کارگروه تخصصی، 9 ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی تشکیل و 56 جلسه برای برگزاری مراسمات انقلاب در استان برگزار شد.
علی گرجی تشکیل 700 ستاد شهری، روستایی، دانشجویی، دانش‌آموزی و مساجد و برگزاری 9 هزار و 500 برنامه را از فعالیت‌های این ستاد برشمرد و افزود: چهار همایش نیز پیرامون رسالت‌های ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان طی سال گذشته برگزار شد.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه شاخص تبیین دستاوردهای انقلاب در سراسر شهرستان‌های استان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: 13 جشنواره فرهنگی و ورزشی و 600 نمایشگاه با موضوع انقلاب در استان برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نیز در 246 نقطه استان و با حضور پرشور مردم برگزار شد.
انتهای پیام

captcha