اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند
کد خبر: 3831734
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹

اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند، گفت: نقش اصناف در بی‌اثر کردن تحریم‌ها بسیار پراهمیت است.

اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۰ مردادماه، در نشست با نمایندگان اصناف و اتحادیه‌های صنفی مرکز استان افزود: اتحاد و همبستگی مردم در اظهار کرد: در ماه‌ها و سال‌های اخیر هرچقدر فشارها و تهدیدهای دشمن بیشتر شده، مردم نیز بیشتر به‌سمت تقویت وحدت و انسجام ملی حرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این امر باعث شده که روز به روز ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور افزایش یافته و مسیر رفع مشکلات هموارتر شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: در شرایط خاص امروز همه ما وظیفه داریم حل مسائل و مشکلات مردم را با جدیت پیگیری و در جهت برآورده کردن انتظارات عمومی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: اقدامات اخیری که در جهت مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور صورت گرفته به‌شدت موجب افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی کشور شده است، مردم انتظار دارند با مفسدین در هر رده و مقامی که باشند، برخورد قاطعانه شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های اصناف در جهت تامین مایحتاج مردم گفت: اصناف و بازاریان تحت هر شرایطی، از سنگر اقتصاد مقاومتی حفاظت کرده‌اند و امید است با استمرار این تلاش‌ها، از شرایط سخت امروز نیز با سربلندی عبور کنیم.
انتهای پیام

captcha