آزادراه چیلات و بزرگراه کربلا به موازات هم اجرا می‌شوند
کد خبر: 3831735
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

آزادراه چیلات و بزرگراه کربلا به موازات هم اجرا می‌شوند

گروه اجتماعی - استاندار ایلام با تصریح بر اینکه آزاد راه پل زال، چیلات، نجف‌اشرف انحراف در آزاد راه کربلا نیست، گفت: اجرای هر ۲ طرح مستقل و به موازات هم پیگیری می‌شود.

آزادراه چیلات و بزرگراه کربلا به موازات هم اجرا می‌شوند
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 10 مرداد ماه مورد مطرح شده در خصوص جایگزنی آزاد راه چیلات به جای بزرگراه کربلا را بی مبنا دانست.
وی گفت: آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات، نجف، طرحی سوا از آزاد راه کرمانشاه، حمیل، مهران و کربلا خواهد بود که به صورت جداگانه عملیاتی می‌شود.
سلیمانی دشتکی افزود: طرح، اعتبار مسیر و مقصد هر کدام از این ۲ پروژه مستقل و مشخص است و ارتباطی از حیث اعتبار و اجرا با هکمدیگر ندارند.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه دو پروژه بزرگ ارتباطی در استان ایلام به صورت همزمان پیگیری و اجرایی می‌شوند، ادامه داد: پروژه اول بزرگراه کرمانشاه، حمیل، ایلام، مهران و کربلا که تحت عنوان بزرگراه کربلا در استان ایلام عملیاتی خواهد شد.
سلیمانی دشتی ادامه داد: این دو پروژه کاملا از هم منفک بوده و اعتبارات جداگانه‌ای برای آنها تعریف و تخصیص داده می‌شود و از سویی هر دوی این پروژه‌ها به موازات هم پیش خواهند رفت .
وی ادامه داد: اجرای این دو آزاد راه علاوه بر اینکه استان ایلام را به آزاد راه‌های کشور متصل می‌کند حلقه اتصال دو کشور ایران و عراق می‌شود که در روند توسعه استان ایلام حائز اهمیت است.
انتهای پیام
captcha