داشتن جامعه سالم در گرو توجه به خانواده است
کد خبر: 3831834
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
علیدادی‌‌سلیمانی:

داشتن جامعه سالم در گرو توجه به خانواده است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: روز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را هم در پیش داریم؛ داشتن جامعه سالم در گرو توجه به خانواده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان، جبهه‌گیری منطقی را در برابر موافقت و مخالفت‌ها یکی از مظاهر رعایت تقوای الهی دانست و گفت: غرق شدن در مادیات، موجب غفلت‌زدگی می‌شود.
وی با بیان اینکه در آن دنیا باید همه ما پاسخگوی اعمال خود باشیم، افزود: در آخرت همه اختلافات پایان می‌یابد، معمولا اختلافات جایی پیش می‌آید که یک ناحقی شده باشد، وگرنه دو جریان حق با یکدیگر مشکل پیدا نمی‌کنند.
امام جمعه کرمان با تسلیت شهادت امام جواد(ع) بیان کرد: یکی از سخت‌ترین دوره‌های امامت را ایشان داشتند که دو جریان فرهنگی و نفاق را همراه با مبارزه پیش برده و توانستند این نفاق را در حکومت افشا کنند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌‌سلیمانی با اشاره به روز خبرنگار، خبرنگاری را شغلی حساس و بسیار سخت خواند و تصریح کرد: روز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را هم در پیش داریم؛ داشتن جامعه سالم در گرو توجه به خانواده است.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه حضور قدرتمند ایران را در صحنه بین‌الملل در شرایط کنونی مشاهده می‌کنیم، افزود: انگلیس واسطه می‌فرستد تا نفتکش آنها آزاد شود و شاهد عقب‌نشینی اروپایی‌ها در منطقه هستیم.
وی شرایط داخلی کشور را رو به بهبود ارزیابی و با اشاره به جدیت قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارکرد: دشمنی دشمنان هیچ وقت تمام نمی‌شود، اما توطئه آنها همیشه شکست می‌‌خورد.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی همچنین با اشاره به اقدام آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: تحریم وزیر امور خارجه نشانه گیجی و کلافه شدن دشمن است.
انتهای پیام

captcha