۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است
کد خبر: 3832106
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: سالانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است که بین جمعیت ۱۰۲ هزار خانواری تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، امروز، شنبه، 12 مرداد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه از شش ماه گذشته برای رفع فقر مطلق در استان 103 نقطه تعیین شده و اطلاعات منطقی داریم گفت: در مجموع استان از نقاط مختلف هزینه زندگی افراد مشخص شده و بر این اساس بسته‌های حمایتی مواد غذایی برای آنها داریم.
وی با بیان اینکه خط فقر منطقی و واقعی در استان کرمان برای ما مشخص است افزود: ورودی‌های ما برای تحت پوشش قرار گرفتن متوقف نمی‌شود و هر ساله تعدادی به افراد تحت پوشش ما اضافه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا افراد تحت پوشش موجود توانمند شده و از چرخه پوشش کمیته امداد حذف شوند بیان کرد کرد: سالانه حدود 500 میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان کرمان است که بین جمعیت 102 هزار خانواری تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

captcha