جهاددانشگاهی توانایی رفع نیازهای انقلاب و نظام اسلامی را دارد
کد خبر: 3832313
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

جهاددانشگاهی توانایی رفع نیازهای انقلاب و نظام اسلامی را دارد

گروه فرهنگی ــ فرماندار بروجرد با بیان این‌که جهاددانشگاهی توانایی رفع نیازهای انقلاب و نظام اسلامی را دارد، افزود: این نهاد اقدامات خوبی در لرستان انجام داده و نمونه آن ایجاد شعبه‌ای از پژوهشکده رویان است.

رحیمیعبدالرحیم رحیمی، فرماندار بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامی‎داشت 16 مرداد سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی است که در زمینه‌های علمی و فناوری توانسته با استفاده از علم روز و بررسی فرصت‌های داخلی و ملی، گام‌های علمی بزرگی بردارد.

وی با بیان این‌که سابقه این نهاد انقلابی گواه این است که جهاددانشگاهی توانایی رفع نیازهای انقلاب و نظام اسلامی را دارد، جهاد دانشگاهی را یک ظرفیت بسیار خوب در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد اقدامات خوبی در لرستان انجام داده و نمونه آن ایجاد شعبه‌ای از پژوهشکده رویان است.

رحیمی با بیان این‌که این نهاد علمی در حوزه آموزشی نیز اقدامات خوبی انجام داده و فعالیت خوبی در این راستا دارد، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی استان می‌تواند الگویی برای کلیه دستگاه‌‏ها باشد؛ چون با تکیه به نیروهای جهادی و جوان‌های خود گام‌های مؤثری در پیشرفت‌های علمی و پژوهشی برداشته است.

معاون استاندار لرستان یکی‌از مهم‌ترین ویژگی‌های جهاد دانشگاهی را پرهیز از روزمرگی دانست و ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند با روش‌های نوین، اگر نقاط ضعفی در رشد و بالندگی کشور وجود دارد، آن‌ها را شناسایی و رفع کند.

وی گفت: جهاددانشگاهی در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده است با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در کنار سایر ارگان‎ها گام‎های مؤثری بردارد.

انتهای پیام

captcha