عبدالمالک الحوثی: امارات در عقب‌نشینی از یمن باید جدی باشد
کد خبر: 3832497
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

عبدالمالک الحوثی: امارات در عقب‌نشینی از یمن باید جدی باشد

گروه بین‌الملل ــ رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: دولت امارات باید درباره عقب‌نشینی از یمن جدیت نشان دهد.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری المنار؛ عبدالمالک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله عصر امروز یکشنبه، 13 مردادماه به مناسبت مراسم اختتامیه فعالیت‌های مراکز تابستانی درباره آخرین تحولات سیاسی یمن و دستاوردهای نظامی آن در پنجمین سال درگیری‌ها در این کشور سخنرانی کرد.

وی در سخنرانی تلویزیونی خود دولت امارات را به صداقت و جدیت در اعلام عقب‌نشینی از یمن توصیه کرد.

الحوثی همچنین افزود: ادامه تجاوز امارات به یمن برای امارات خطرناک خواهد بود و ما به این کشور توصیه می‌کنیم که برای حفظ منافع اقتصادی خود به وعده‌اش مبنی بر خروج از یمن عمل کند.

وی در ادامه تأکید کرد: عربستان تمام تلاش خود را برای پیروزی در یمن به کار گرفته است و آمریکا نیز تا توانسته این کشور را دوشیده است.
رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: هر چه عربستان بر دشمنی خود اصرار ورزد، ما در پاسخ به تجاوزهای این کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی اعلام کرد: ما به عربستان و قدرت‎های جهانی هم‌پیمانش از جمله آمریکا درباره تأثیر حملات و ضربات مهلک یمنی‎ها هشدار می‏‌دهیم.
رهبر انصارالله در ادامه با بیان اینکه عربستان باید درک کند که برقراری صلح و امنیت به مصلحت خود و منطقه است، تأکید کرد: مصحلت مردم یمن در حفظ برادری، همکاری و تلاش برای برقراری صلح و امنیت است.
انتهای پیام

captcha