«پیک امید» به مناطق کم‌برخوردار گیلان می‌رود
کد خبر: 3832724
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
همزمان با دهه امامت و ولایت؛

«پیک امید» به مناطق کم‌برخوردار گیلان می‌رود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از سفر کاروان «پیک امید» به مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد و گفت: کاروان «پیک امید» به‌مناسبت دهه امامت و ولایت از ۱۵ لغایت ۲۲ مردادماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان امروز، 14 مردادماه در جمع خبرنگاران، از سفر کاروان «پیک امید» به مناطق کم‌برخوردار خبر داد و اظهار کرد: کاروان «پیک امید» به منظور نشاط‌بخشی به مخاطبان، گسترش عدالت اجتماعی و ارائه خدمات فرهنگی به مناطق کم‌برخوردار با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، هنرمندان، مربیان مراکز فرهنگی و هنری ثابت و کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری گیلان میهمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های می‌شود.

وی اجرای فعالیت‌های هدف‌مند فرهنگی و هنری برای مخاطبان و اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان را از نقطه‌های روشن حرکت مذکور دانست و افزود: کاروان «پیک امید» از 15 لغایت 22 مردادماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه نخستین مرحله از سفرهای شهرستانی «پیک امید» همزمان با دهه امامت و ولایت صورت می‌گیرد، گفت: همراهی تماشاخانه(تریلی نمایش) سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و اجرای نمایش «هفتخوان» شاهنامه که توسط «آتسا شاملو» نوشته و از سوی «میثم یوسفی» کارگردانی شده از جمله برنامه‌های این کاروان است.

ضیایی ادامه داد: کاروان «پیک امید» کانون در نخستین منزلگاه خود روزهای 15 و 16 مردادماه میهمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهرستان رودبار(لوشان، منجیل، توتکابن، رودبار) خواهد بود و صبح و عصر 17 مردادماه به ترتیب به شهرهای شفت و فومن سفر می‌کند.

وی صومعه‌سرا، ماسال و شاندرمن را مقصدهای بعدی «پیک امید» در روزهای 19 و 20 مردادماه دانست و یادآور شد: این کاروان صبح و عصر روزهای 21 و 22 مردادماه نیز به ترتیب میهمان مخاطبان در رضوانشهر، چوکا، تالش و اسالم خواهد بود.

انتهای پیام

captcha