قانونی بودن اتحادیه مدغم در مفاد بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی
کد خبر: 3832773
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

قانونی بودن اتحادیه مدغم در مفاد بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی

گروه فعالیت‌های قرآنی- قانونی بودن اتحادیه مدغم در مفاد بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده و لزوم پیگیری این مفاد ضروری است.

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر قانونی بودن اتحادیه‌های مدغم قرآنی در سطح کشوری و استان‌ها، اظهار کرد: این امر را به فال نیک گرفته و امیدواریم در سایه پرچم قرآن با وحدت و همدلی در راستای ارتقاء فرهنگ قرآنی در سطح استان‌ها قدم‌های اساسی برداریم.
وی افزود: در این مسیر تنها تلاش ما در این اتحادیه بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از حداکثر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مؤسسات قرآنی است.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: علی‌الهذا اتحادیه مدغم قرآنی استان کرمانشاه با بیش از 100 مؤسسه قرآنی و 649 خانه قرآن روستایی حمایت خود از بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی را اعلام می‌کند.
محمودی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا تمامی ادارات و دستگاه‌های قرآنی با تبعیت از این بیانیه و در مسیر اجرایی شدن مفاد آن نسبت به هم‌افزایی هرچه بیشتر و ارائه طرح‌ها به منظور رفع مشکلات مؤسسات اهتمام لازم داشته باشند.
وی در پایان اظهار کرد: این بیانیه بعد از مدت‌ها پایانی بر دوگانگی اتحادیه‌ها است و عزم راسخ حجت‌الاسلام عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این راستا ستودنی است.
انتهای پیام

captcha