نیروی جوان و کارآمد؛ شاخصه اصلی جهاددانشگاهی
کد خبر: 3832871
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

نیروی جوان و کارآمد؛ شاخصه اصلی جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی ــ فرماندار سنندج شاخصه اصلی جهاددانشگاهی را نیروی جوان و کارآمد دانست و گفت: نیروی جوان در کنار مدیران باتجربه، کلید موفقیت هر مجموعه‌ای است.

محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در زمینه کارهای پژوهشی، آموزشی و انتشاراتی بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: پژوهشگاه رویان، نمونه موفق فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی است که اقدامات این پژوهشگاه در سطح جهانی نیز شناخته شده است.

فرماندار سنندج بیان کرد: جهاددانشگاهی همچنین در زمینه ایجاد اشتغال نیز یکی از نهادهای تأثیرگذار بوده که با کمک به اجرایی شدن طرح مشاغل خانگی این مهم را پیگیری کرده است.

وی شاخصه اصلی جهاددانشگاهی را نیروی جوان و کارآمد دانست و اعلام کرد: نیروی جوان می‌تواند انرژی لازم را به هر مجموعه‌ای وارد کند که در کنار مدیران باتجربه، این دو مکمل یکدیگر بوده و کلید موفقیت هر مجموعه‌ای هستند.

زارعی تأکید کرد: بی‌تردید جهاددانشگاهی در حوزه آموزشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و فعالیت‌های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت این نهاد منشاء اثرات مثبتی در جامعه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌هایی دارد که می‌توان از آنها در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کرد.

فرماندار سنندج در پایان با بیان اینکه جهاددانشگاهی تا زمانی که فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را به درستی دنبال کند می‌تواند الگو و سرمشق باشد، یادآور شد: جهاددانشگاهی باید حمایت شود که ما نیز تا جایی که بتوانیم حمایت لازم را از این نهاد خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha