منازل سیل‌زدگان روستای زرقان بازسازی می‌شود
کد خبر: 3833414
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴
به همت جهادگران گروه شهید بهشتی؛

منازل سیل‌زدگان روستای زرقان بازسازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مسئول گروه جهادی شهید بهشتی از مرمت و بازسازی منازل سیل‌زدگان روستای زرقان شهرستان فامنین به همت جهادگران این گروه جهادی خبر داد و گفت: در پی بارش‌های شدید ابتدای سال ۲۲ واحد مسکونی روستای زرقان دچار آسیب شدند.

منازل سیل‌زدگان روستای زرقان بازسازی می‌شوداسماعیل صدیق، مسئول گروه جهادی شهید بهشتی روستای زرقان شهرستان فامنین، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید ابتدای سال 22 واحد مسکونی روستای زرقان دچار آسیب شدند.

وی گفت: خسارت وارد شده به این 22 واحد مسکونی موجب شد تا با همفکری اعضای بسیج پایگاه شهید بهشتی روستا اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی جهت بازسازی و بهسازی این منازل کنیم.

صدیق اظهار کرد: با توجه به اینکه دو خانواده از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند، اولویت کار ما کمک به این خانواده‌ها است.

مسئول گروه جهادی شهید بهشتی در ادامه افزود: در همین راستا کار بازسازی یک باب منزل مسکونی آسیب‌دیده در بارندگی اخیر، به همت جهادگران گروه جهادی شهید بهشتی انجام شده است.

صدیق اظهار کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر حضور بسیجیان پایگاه شهید بهشتی، شاهد مشارکت امام جماعت و دهیاری روستا زرقان بودیم که با کمک‌های خود روند بازسازی را تسریع بخشیدند.

مسئول گروه جهادی شهید بهشتی روستای زرقان شهرستان فامنین در ادامه با بیان اینکه در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت بازسازی منازل سیل‌زدگان هستند، اضافه کرد: جهادگران روستای زرقان علاوه بر کمک به هم روستایی‌های خود در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون مصالح و ارسال آن به دیگر روستاها جهت استفاده در طرح جهاد همبستگی ملی هستند.
انتهای پیام

captcha