آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی در آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 3833665
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
از سوی جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی؛

آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی در آذربایجان‌غربی برگزار شد

گروه اجتماعی ــ از سوی جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی، آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی استان با موفقیت برگزار شد.

آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی آذربایجان‌غربی برگزار شد

امین رستم‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به‌همت جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی، آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی استان با موفقیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آزمون ۳۰۸۲ نفر برای تصدی ۷۰ شغل آتش‌نشانی به رقابت پرداختند و این آزمون در ۵ حوزه امتحانی در شهرستان‌های ارومیه و خوی به‌ترتیب با ۲ هزار و ۷۴ و ۹۸۷ متقاضی برگزار شد.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی بیان کرد: بیشترین متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون از شهرستان‌های ارومیه، خوی و بوکان به ترتیب با ۱۳۹۷، ۵۹۸ و ۲۷۶ داوطلب بودند.

وی درباره‌ اعلام نتایج این آزمون گفت: پس از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت این آزمون، افراد معرفی‌شده در این مرحله باید برای تکمیل مدارک خود به محل‌هایی که از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می‌شود، مراجعه کنند تا پس از تکمیل مدارک برای شرکت در آزمون عملی معرفی شوند.

رستم‌زاده ادامه داد: پس از برگزاری آزمون عملی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی براساس محاسبه‌ امتیازات آزمون کتبی و آزمون عملی و برابر قوانین و شرایط مرتبط، از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی و پروفایل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد.
انتهای پیام

captcha