پرداخت بیش از یک میلیارد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان هرمزگانی
کد خبر: 3833772
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

پرداخت بیش از یک میلیارد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان هرمزگانی

گروه اجتماعی‌ ــ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان هرمزگان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی و خیران پرداخت‌ شده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان، امروز شنبه، ۱۹ مردادماه با تبریک روز خبرنگار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت نهاد است، اظهار کرد: از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان هرمزگان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی و خیران پرداخت‌ شده است.

وی افزود: طی چهار ماهه نخست امسال، ۶۳۰ زوج نیازمند تحت حمایت استان از بسته خدمتی در حوزه ازدواج بهره‌مند شدند.

پایان به ارائه ۴۲۰ مورد کمک‌هزینه جهیزیه و ۲۱۰ مورد هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اشاره و ابراز کرد: بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت‌ شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان هرمزگان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی و خیران پرداخت‌ شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان در پایان ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به زوج‌های جوان قبل از ازدواج را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و گفت: مشاوره شامل آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و آموزش احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان است.

انتهای پیام

captcha