اردوی توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خراسان رضوی برگزار شد
کد خبر: 3833776
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

اردوی توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خراسان رضوی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اردوی توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خراسان رضوی به همت اتحادیه استان برگزار شد.

ارسالی// اردوی توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خراسان رضوی برگزار شد

حجت مجیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خراسان رضوی در قالب اردوی آموزشی و با محوریت هماهنگی‌های بین دستگاه‌های دولتی و مردمی برگزار شد.

وی ادامه داد: ایجاد بستر هم‌افزایی و همدلی مدیران و مربیان، ارائه راهکارهای کارشناسی شده جهت تقویت کارآفرینی و اشتغال‌زایی، بررسی مشکلات حقوقی و ثبت مؤسسات و آگاهی از بخشنامه‌ها و شیوه‌نامه‌های تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی از جمله اهداف این دوره بوده است.

مجیدی با اشاره به حضور 200 نفر از مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی خراسان رضوی در این اردو، اضافه کرد: آگاهی از تفاهم‌نامه‌های اجرایی و عملیاتی اتحادیه جهت تقویت نظام انگیزشی و اقتصادی مؤسسات، بیان آسیب‌های پژوهش شده اجتماعی و ارائه راهکارها و نقش اجتماعی مدیران و مربیان در کاهش آسیب‌ها، جایگاه و نقش مدیران، مربیان و مؤسسات در تمدن اسلامی و نقش و جایگاه تفسیر کاربردی و اهمیت توجه به آن در مؤسسات از دیگر اهداف برگزاری این اردوی دو روزه بوده است.

ارسالی// اردوی توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خراسان رضوی برگزار شد

وی با اشاره به اینکه اردوی فوق طی روزهای 16 و 17 مردادماه در اردوگاه مازندران مشهد برپا شد، بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این دوره می‌توان به استفاده از تجربیات کاربردی مؤسسات فعال جهت رشد و شکوفایی مالی و اقتصادی، هم‌اندیشی جهت رفع مشکلات بیمه مربیان و فعالان قرآنی و همچنین توجه به مؤسسات شهرستان‌های استان و رعایت اعتدال در حمایت‌ها اشاره کرد.

یادآور می‌شود، این اردو با حضور کارشناسان قرآنی و مسئولان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر دستگاه‌های استانی و جلسه پرسش و پاسخ همراه بود.
انتهای پیام

captcha