برگزاری مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه هرمزگان
کد خبر: 3833811
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

برگزاری مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه هرمزگان

گروه اجتماعی ــ ‎معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، گفت: دعای عرفه در ۱۵ بقعه متبرکه استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه هرمزگانحجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: دعای پرفیض عرفه در جوار و صحن مطهر امامزادگان شاخص استان در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین ویژه دعای عرفه عصر امروز هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۵ بقعه متبرکه و مکان مذهبی شهرستان‌های مختلف سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: در ایران اسلامی نیز دعای عرفه با حضور خیل عاشقان و دوستداران اهل‌ بیت‌(ع) در مناطق مختلف کشور بخصوص در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، تصریح کرد: این مراسم پرفیض رأس ساعت 16 با شور و حال خاصی برگزار می‌شود و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این آیین معنوی و پرفیض در بقاع متبرکه استان فراهم‌ شده است.

حجت‌الاسلام آزادی در پایان گفت: ویژه‌برنامه دعای عرفه در بقاع متبرکه و شاخص هرمزگان در امامزاده سید‌مظفر بندرعباس، سید‌سلطان محمد رودان، سیدمحمد حاجی‌آباد، سید‌مظفر قشم، شاه مرعش‌(ع) میناب، شاه قطب‌الدین حیدر رودان و سید‌نجم‌الدین بشاگرد به‌صورت ویژه برگزار می‌شود و از آحاد مردم ولایی و همیشه درصحنه استان هرمزگان برای شرکت در این مراسم پرفیض معنوی در سطح بقاع متبرکه استان دعوت می‌شود.

انتهای پیام

captcha