تشکیل کارگروه تخصصی کودک و نوجوان در همدان
کد خبر: 3833857
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳

تشکیل کارگروه تخصصی کودک و نوجوان در همدان

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران شهرستان همدان از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه حوزوی‌ها خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی این طرح تشکیل کارگروه تخصصی کودک و نوجوان در استان ‌است.

تشکیل کارگروه تخصصی کودک و نوجوان در همدانناصر طاهری، معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این طرح در حوزه علمیه برادران همدان در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: تعداد متقاضیان در بدو ورود به این دوره 60 نفر بود که پس از انجام مصاحبه 40 نفر انتخاب شدند که از این بین 20 نفر از بانوان و 20 نفر از آقایان پذیرفته شدند.

وی با اشاره به اینکه این دوره طی 21 روز و تا پایان 31 مردادماه برگزار می‌شود، یادآور شد: در این دوره از اساتید کشوری و متخصص در حوزه کودک و نوجوان از جمله؛ ‌شاطرفلاح، صالحی و فاطمی‌نیا استفاده می‌شود که هر دو روز اختصاص به یک استاد و یک عنوان مشخص دارد.

وی با بیان اینکه این دوره کاملاً به صورت عملی و کارگاهی در حال برگزاری است، گفت: کارگاه‌های کاغذ و برش، بازی‌ها، مسابقات، فرزندپروری، کلاس داری، اردوداری، مفاهیم قرآن و طراحی از عناوین این دوره تربیت مربی کودک و نوجوان است.

طاهری بیان کرد: آزمون کلاس‌های کارگاهی و عملی در پایان این دوره و آزمون کتبی مفاهیم فراگرفته شده در هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد، همچنین بعد از گذشت یک ماه و فرصتی برای مرور در این دوره شرکت‌‌کنندگان بایستی یک طرح درس ارائه کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران شهرستان همدان گفت: هدف از برگزاری این دوره تشکیل کارگروه تخصصی کودک و نوجوان برای اولین بار در استان همدان است.

وی با بیان اینکه این دوره برای اولین بار در استان همدان برگزار می‌شود، ابراز کرد: در تلاش هستیم در سال‌های بعد با حمایت‌های لازم از سوی سایر نهادها اسکان اساتید و افراد خارج از استان را نیز برعهده بگیریم.
انتهای پیام

captcha