آغاز پویش «عید قربان» در چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3833864
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

آغاز پویش «عید قربان» در چهارمحال‌و‌بختیاری

گروه اجتماعی ــ‌ پویش «عید قربان» هم‌زمان با سراسر کشور در چهارمحال‌و‌بختیاری نیز آغاز شد که ۷۹ مسجد، ۶۰ مرکز نیکوکاری و ادارات ۱۸ گانه کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی با نیت نذر قربانی هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به آغاز پویش «عید قربان» هم‌زمان با سراسر کشور در استان، اظهار کرد: 79 مسجد، 60 مرکز نیکوکاری و ادارات 18 گانه کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی با نیت نذر قربانی هستند.

وی با بیان اینکه امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) براساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد خیر، اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی ‌میان نیازمندان می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ادامه داد: گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت 6037997950030412 صندوق امداد ولایت، شماره حساب 880318558 نزد صندوق امداد ولایت و شماره حساب 011281262003 نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام

captcha