فراخوان ثبت‌نام دوره بازآموزی و ارتقای مربیان قرآن در میبد
کد خبر: 3833870
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

فراخوان ثبت‌نام دوره بازآموزی و ارتقای مربیان قرآن در میبد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی و بازآموزی مربیان قرآن از سوی مؤسسه ثقلین میبد اعلام شد.

محسن نقیبی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین میبد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی و بازآموزی مربیان قرآن به مدت 45 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با تدریس سید حسین میرتقی دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن و رضا منتظر‌القائم تدریس کلاس داری اسلامی همراه خواهد بود که متقاضیان تا پایان شهریورماه فرصت دارند تا در این دوره نام‌نویسی کنند. همچنین این دوره دو هفته اول مهرماه برپا خواهد شد.

نقیبی اظهار کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به شرکت‌کنندگان گواهینامه‌ای از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود. همچنین افرادی که امتیاز 38 از 40 را کسب کرده باشند، عضو انجمن مربیان ثقلین خواهند شد و در طول سال هم می‌توانند از برنامه‌های مختلف چون شیوه‌های کلاس‌داری نوین مؤسسه و دیگر دوره‌های ثقلین بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین میبد تحت نظارت دفتر مرکزی این مؤسسه در یزد فعالیت می‌کند. همچنین این مرکز در میبد، بلوار مدرس، روبروی ایستگاه مینی‌بوسرانی، کوچه حکمت 17 قرار دارد. متقاضیان برای شرکت و دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌ها این مؤسسه می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های 03532358086-03532357006 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha