چهارمحال‌وبختیاری رتبه برتر را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کسب کرد
کد خبر: 3833924
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

چهارمحال‌وبختیاری رتبه برتر را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کسب کرد

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری به کسب رتبه برتر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سال ۹۴ تا پایان سال ۹۷، اشاره کرد و گفت: این افتخار نتیجه برنامه‌ریزی، همفکری و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تمام دستگاه‌های اداری است.

به گزارش ایکنا از  چهارمحال‌وبختیاری جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری در دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که صبح امروز، 19 مردادماه  به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران، فرمانداران و سایر اعضا در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، گفت: پیشرفت امروز ما به برکت خون شهدا است لذا اگر در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کوتاهی کنیم باید در آخرت پاسخگو باشیم.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به برگزاری یادواره شهدای عشایر و نقش عشایر در تمامیت ارضی و حفاظت از مرزهای کشور افزود: در حال حاضر که دشمن در حال تفرقه‌افکنی است و با تمام قوا برای این هدف در کشور ما فعالیت می‌کند، انسجام و وحدت بین تمام قومیت‌ها، طوایف و ... از عوامل مهم جلوگیری از سوءاستفاده دشمن است که برگزاری یادواره‌ها یکی از ابزارهای قوی و مهم در همین راستا محسوب می‌شود.

مردانی ضمن تبریک به جهت کسب رتبه برتر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سال 94 تا پایان سال 97 تصریح کرد: این افتخار نتیجه برنامه‌ریزی، همفکری و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تمام دستگاه‌های اداری است و می‌طلبد در ادامه نیز با تلاش و هم‌فکری برای کسب رضایت‌مندی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کوشا باشیم.

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگزان چهارمحال‌وبختیاری نیز در ادامه این جلسه  نیز به اجرای 25 عنوان برنامه محوری به مناسبت سالروز آزادگان اشاره و اظهار کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با برگزاری مراسم و ویژه‌برنامه‌های خود از آزادگان شاغل در ادارات تجلیل و قدردانی کنند.

مدیرکل بنیاد استان به برنامه‌های 26 مرداد اشاره کرد و افزود: آزادگان با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی و ایرانیان شدند لذا تجلیل آزادگان تجلیل از فرهنگ ایستادگی، پایمردی و مقاومت است.
انتهای پیام

 

captcha