برگزاری نشست «بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب» در رشت
کد خبر: 3834057
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

برگزاری نشست «بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب» در رشت

گروه اجتماعی - رئیس بسیج رسانه گیلان از برگزاری نشست «بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب» در رشت خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یکی از وظایف رسانه‌های انقلابی در شرایط کنونی است.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه استان گیلان امروز، 19 مردادماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری نشست «بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب» در رشت خبر داد و اظهار کرد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند توجه ویژه به پیوست رسانه‌ای آن است.

وی با اشاره به حضور اساتید کشوری در همایش مذکور، عنوان کرد: این همایش ساعت 8 صبح روز پنجشنبه، 24 مردادماه امسال در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان تلاش برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه را یکی از وظایف اصحاب رسانه دانست و تصریح کرد: حضور جوانان مومن، متعهد و انقلابی در عرصه رسانه سبب می‌شود تا پیوست رسانه‌ای بیانیه گام دوم انقلاب با قدرت بیشتری تحقق پیدا کند.

پارسا ضمن دعوت از اصحاب رسانه جهت حضور در نشست «بررسی نقش رسانه‌ها در گام دوم انقلاب»، گفت: اصحاب رسانه بازویی قدرتمند برای مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در راستای ایجاد عملیات روانی علیه ملت ایران، اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یکی از وظایف رسانه‌های انقلابی در شرایط کنونی است.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان در نشست مذکور گواهی معتبر صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ابوذر یاسری، مدرس دانشگاه امام حسین(ع) و رئیس اندیشکده حکمرانی شهید محمدباقر صدر و ایمان ایمانی‌فر، پژوهشگر و رئیس اندیشکده انقلاب کبیر از جمله اساتید این نشست علمی هستند.

انتهای پیام

captcha