واحدهای صنعتی به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشوند
کد خبر: 3834059
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

واحدهای صنعتی به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشوند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: واحدهای صنعتی نباید به دلیل مشکلات مالی، نیمه فعال یا تعطیل شوند، برای جلوگیری از این موضوع باید نقش مدیران پررنگ و به عنوان پشتیبان نهایت همکاری را برای رونق مجدد داشته باشند.

واحدهای صنعتی به دلیل مشکلات مالی تعطیلی نشود
به گزارش ایکنا از ایلام، حجه‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز 19 مرداد در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام بمناسبت روز صنایع کوچک اظهار کرد: با توجه به مزیت و ظرفیت های منطقه‌ای استان باید توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات منجر به ایجاد فرصت های شغلی شود.
وی افزود: رفع مشکلات و ناهماهنگی‌ها در ساختار اقتصادی و بهبود شیوه‌های مدیریتی در اداره کشور از الزامات عملکردی برای مقابله با تحریم ها و رونق تولید است.
امام جمعه ایلام یادآور شد: توسعه صنایع کوچک و متوسط بعنوان صنایع زودبازده در شرایط فعلی کشور امری ضروری است و رونق آن با همت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و تمامی تاثیر گذاران این حوزه تحقق می‌یابد.
کریمی‌تبار تصریح کرد: با توجه به تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال شده مردم از نظر اقتصادی در شرایط نامطلوبی هستند و رکود واحدهای صنعتی نیز به بیکار شدن کارگران بسیاری می انجامد.
وی افزود: در این راستا می‌توان برخی واحدهای غیرفعال را با هم تلفیق و با پرداخت تسهیلات مجدد به بازگشت آنها به چرخه تولید و ایجاد اشتغال کمک کرد.
امام جمعه ایلام به برخی سرمایه گذاری ها به اسم ایلام اشاره کرد و گفت: برخی سرمایه گذاران غیربومی برای بهره مندی از تسهیلات کم بهره و استفاده از مزایا به اسم ایلام اقدام به ایجاد واحدهایی نموده که در استان ما وجود ندارند بلکه برای فرار مالیاتی و در استان دیگری واحد خود را ایجاد کرده‌اند.
وی تاکید کرد: چنین واحدهایی باید شناسایی شوند و این تسهیلات در اختیار افرادی قرار گیرد که برای توسعه و ایجاد اشتغال در استان سرمایه گذاری می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: با وجود شرایط اقتصادی اما کشور حرکت رو به رشدی را دنبال و جایگاه خود را در دنیا به اثبات رسانده و با تهدید دشمنان دست از تلاش بر نمی دارد.
انتهای پیام
captcha