اعلام برنامه‌های تابستانه مؤسسه خاد‌م‌الرضا(ع) کوثر زابل
کد خبر: 3834128
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

اعلام برنامه‌های تابستانه مؤسسه خاد‌م‌الرضا(ع) کوثر زابل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی ایام تابستان دوره‌های متنوع قرآنی و فرهنگی ویژه گروه سنی مختلف در مؤسسه خاد‌م‌الرضا(ع) کوثر زابل در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام حسن صیادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قران و عترت خادم الرضا(ع) کوثر زابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ درباره دوره‌های تابستانه این مؤسسه، اظهار کرد: از جمله‌ دوره‌های قرآنی می‌توان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن، صوت و لحن، صوت و لحن، مفاهیم، تفسیر، حفظ ترتیبی و موضوعی در گروه سنی مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دختران و پسران اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای خردسالان نیز دوره‌هایی چون مهد قرآن در گروه سنی پنج تا شش سال با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن با بهره‌گیری از روش‌های نوین و جذاب، آشنایی با قصص انبیا(ص) و اهل‌بیت(ع) و همچنین بیان مفاهیم و ترجمه آیات کاربردی قرآن وایجاد زمینه عمل به قرآن از کودکی، آموزش مفاهیم دینی و آموزش کاردستی، نقاشی، شعر و رنگ آمیزی انجام می‌شود.

صیادی با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و بازدیدهای علمی و تفریحی، بیان کرد: در کنار این دوره‌های قرآنی، دوره‌های فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی احکام و مشاوره و دوره‌های تقویتی ریاضی و علوم ویژه دانش‌آموزان و همچنین دوره‌های هنری نیز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قران وعترت خادم الرضا(ع) کوثر زابل در خیابان فردوسی، بین فردوسی 25 و 27 قرار دارد.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زابل از کلاس‌های روخوانی و حفظ مفهومی و حفظ خردسال این مؤسسه بازدید به عمل آوردند و از قرآن‌آموزان سؤالاتی از محفوظاتشان پرسیده شد و به قرآن آموزان برتر جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام

captcha