تشکیل جلسه هئیت‌مدیره اتحادیه قرآنی اصفهان با حضور «مرتضی طلایی»
کد خبر: 3834160
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

تشکیل جلسه هئیت‌مدیره اتحادیه قرآنی اصفهان با حضور «مرتضی طلایی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه هئیت مدیره اتحادیه قرآنی اصفهان، 20 مردادماه، با حضور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور تشکیل شد.

به گزارش ایکنا؛ بیست و نهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان، صبح امروز، 20 مردادماه، از ساعت 6 تا 8 صبح با حضور مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور تشکیل شد.
بنابر گفته حسین خاکسارهرندی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان، نخستین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه‌ بعد از بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون ادغام و به منظور تبیین بیشتر بند‌های بیانیه و پاسخ به سؤالات و شبهات با حضور رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی کشور تشکیل شد.

طی این جلسه نیز مرتضی طلایی به بیان توضیحات کلی از ابتدای روند ادغام و پاسخ به ابهامات پرداخت و همچنین برگزاری همایش مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی کشور در پایان هفته به میزبانی اردبیل اشاره کرد وگفت: در این همایش تلاش می‌شود با تبیین راه‌حل‌ها، مشکلات حل و فصل شود تا از این پس اتحادیه‌های قرآنی بدون درگیری به این مسائل، به امور مؤسسات قرآنی و ارتقای فعالیت‌های خود بپردازند.
انتهای پیام

captcha