کشتارگاه‌های دام مازندران؛ آماده ارائه خدمات رایگان
کد خبر: 3834203
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

کشتارگاه‌های دام مازندران؛ آماده ارائه خدمات رایگان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: در روز عید قربان کشتارگاه‌های دام و ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها با استقرار دامپزشک و ۲۸ روحانی ناظر شرعی آماده ارائه خدمات رایگان به مردم است.

کشتارگاه‌های دام مازندران آماده ارائه خدمات رایگان /فعالیت 28 روحانی ناظر ذبح شرعیسیدحسین رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان، اظهار کرد: اقدامات نظارت بهداشتی و ذبح شرعی توسط اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت تعداد 65 اکیپ ثابت و 62 اکیپ سیار دامپزشکی مازندران در عید قربان، افزود: به منظور نظارت بر عرضه دام زنده برای قربانی و همچنین نظارت بهداشتی و شرعی بر لاشه دام‌های قربانی شده در روز عید قربان، 68 دامپزشک 84 بازرس گوشت و 28 روحانی ناظر شرعی در این اکیپ‌ها در حال فعالیت هستند.

رضوانی از شهروندان خواست تا با مراجعه به میادین عرضه دام برای خرید دام زنده به اکیپ‌های مستقر در این میادین هم مراجعه کنند تا سلامت دام خریداری شده تأیید شود.

‌وی افزود: در روز عید قربان تمامی کشتارگاه‌های دام و ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها با استقرار دامپزشک و روحانی ناظر شرعی آماده ارائه خدمات رایگان به مردم هستند.

انتهای پیام

captcha