ادامه مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن/ آغاز رقابت‌های رشته ترتیل
کد خبر: 3834263
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

ادامه مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن/ آغاز رقابت‌های رشته ترتیل

گروه مسابقات ــ مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز گذشته در پنج رشته به پایان رسیده و متسابقان چهار رشته دیگر به مرور از 21 تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.

ارسال شود////برنامه ادامه مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن /  آغاز رقابت‌های رشته ترتیل

به گزارش ایکنا؛ مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن که از روز دهم مردادماه در رشته‌های اذان، مدیحه‌سرایی و دعاخوانی در شهر قم آغاز شده بود تا روز گذشته ادامه یافت و پس از یک روز استراحت، رقابت‌ها از روز 21 مردادماه آغاز خواهد شد.
بر همین اساس در روز 21 مردادماه رقابت‌ها در رشته قرائت ترتیل برگزار می‌شود، رقابت‌های این رشته تا صبح روز 22 مرداد ادامه دارد. در ادامه نیز شاهد برگزاری مسابقات رشته حفظ کل قرآن کریم طی بازه زمانی ۲۲ تا ۲۶ مردادماه خواهیم بود.
مسابقات در رشته قرائت تحقیق نیز که آخرین رشته این مسابقات است از روز 26 تا 30 مردادماه در جریان خواهد بود. مسابقات این مرحله در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
تاکنون مسابقات در رشته‌های اذان، مدیحه‌سرایی، دعاخوانی، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء قرآن کریم برگزار شده است. همچنین پخش تلویزیونی این مرحله از مسابقات سراسری قرآن که به صورت ضبط استودیویی برگزار می‌شود، از روز گذشته آغاز شده است. پخش این مسابقات هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر از شبکه قرآن و معارف سیما صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی این مسابقات اوایل مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام 

captcha