جوانان متوجه دستان خالی دشمن در مواجهه با حکومت اسلامی شدند‌
کد خبر: 3834277
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

جوانان متوجه دستان خالی دشمن در مواجهه با حکومت اسلامی شدند‌

گروه اجتماعی- معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران به بحرانی بودن اوضاع در اردوگاه دشمن اشاره کرد و گفت: در جامعه اسلامی ایران؛ جوانان با دیدن واقعیت حاکم در دنیای کنونی متوجه دستان خالی دشمن ‌برابر حکومت اسلامی شدند.

دستان خالی دشمن در برابر حکومت اسلامی برای جوانا مکشوف شد/قرآن محتوی بالاترین خبربه گزارش ایکنا از مازندران، سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران امروز، 20 مردادماه در نشست خبری جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه، رسانه از مؤلفه‌های قدرت یک کشور است، گفت: هیچ تولیدکننده خبر نمی‌تواند بالا‌تر از محتوای قرآن پیام داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، اطاعت از ولایت فقیه بهترین نسخه سعادتمندی است، افزود: رویارویی کاملاً سازمان یافته با انقلاب اسلامی ایران هدف اول غربی‌ها است و آنها تلاش دارند تا مردم را از انقلاب پشیمان کنند و در گام دوم در افکار عمومی سقوط هر لحظه جمهوری اسلامی را تداعی کنند.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران تصریح کرد: صهیونیسم به تلافی شکست جنگ 33 روزه به گردآوری داعش دست زد اما به کوشش مجاهدان راه خدا و شهیدان اسلام موفق به تغییر جغرافیای اسلام نشد.

وی به بحرانی بودن اوضاع در اردوگاه دشمن اشاره کرد و گفت: در جامعه اسلامی جوانان با دیدن واقعیت حاکم در دنیای کنونی متوجه دستان خالی دشمن در برابر حکومت اسلام شدند.

شریف یادداشت ترامپ ‌را مضحک‌ترین جمله یاد کرد و گفت : جمهوری اسلامی به برکت رهبری مقتدر و جوانان مجاهد کشور در هیچ صحنه‌ای شکست نخورده و نخواهد خورد.

وی با اشاره به نقش دشمنان در ترویج احساس ناامیدی در جامعه، افزود: با گذشت 40 سال از انقلاب، مردم در صحنه حضور دارند و علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها دشمنان، کشور با بارور کردن توان داخلی در حال پیشرفت است.
این مسئول در پایان به یاد و احترام شهید خبرنگار و مستندساز هادی باغبانی و تکریم خانواده این شهید مدافع حرم پرداخت.

در ابتدای این نشست سردار بابایی با اشاره به خدمات سپاه و نیروهای انقلابی کرد و گفت: خدمات رسانی علمی، فرهنگی، ایجاد شغل، کمک رسانی به سیل زدگان و نیازمندان از جمله اقدامات سپاه کربلای مازندران در یک سال اخیر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید با نیت خالص و دلسوزانه قلم بزنند، افزود: به پاس تلاش‌های روزافزون خبرنگاران و مستند‌سازان افتتاح استودیو سپاه نیز انجام شد.

انتهای پیام

 

captcha