فلسفه عرفه بازگشت انسان به عقلانیت خویش است
کد خبر: 3834300
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

فلسفه عرفه بازگشت انسان به عقلانیت خویش است

گروه اجتماعی - رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی‌گردد و تمامی مادیات را در حج به‌کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می‌کند.

فلسفه غرفه بازگشت انسان به عقلانیت خویش است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، ظهر امروز، ۲۰ مردادماه، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای پیام انقلاب، اظهار کرد: امروز روز عرفه بوده و ما در فلسفه این روز بحث داریم که در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی‌گردد و تمامی مادیات را در حج به کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می‌کند.

وی ادامه داد: زندگی خبرنگاران آکنده از مشکلات عدیده بوده و انتظار داریم خانه مطبوعات، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارشاد نسبت به زندگی و معیشت خبرنگاران توجه داشته باشند.

علیزاده افزود: مجموعه شورای شهر و شهرداری مدیون خبرنگاران هستند و وظیفه ذاتی ما این است که قدردان خبرنگاران باشیم و انتظار شورا از خبرنگاران این است که مشکلات شهرداری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند، چراکه برخی مواقع هدف صرفا تخریب است.

وی تصریح کرد: وظیفه شورای شهر سیاست‌گذاری است و انتظار داریم تا به مردم آگاهی داده شود که برخی وظایف در حوزه شهرداری بوده و برخی دیگر نیز در حوزه شورای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شورای شهر دخالتی در کارهای اجرایی ندارد و خبرنگاران که وظیفه آگاهی و توسعه شهر را دارند، باید به مردم در رابطه با وظایف شورای شهر و شهرداری آگاهی دهند.
انتهای پیام

captcha