تسلیم محض الهی بودن؛ پیام عید قربان
کد خبر: 3834360
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴

تسلیم محض الهی بودن؛ پیام عید قربان

گروه فرهنگی ــ استاندار مازندران گفت: عید سعید قربان، عظیم‌ترین امتحان الهی را در دل خود مکنون دارد و به ما می‌آموزد که باید همچون پیامبران الهی تسلیم محض فرمان خداوند متعال بود.

تسلیم محض الهی بودن؛ پیام عید قربانبه گزارش ایکنا از مازندران، استاندار مازندران با صدور پیامی، عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به عموم مسلمانان جهان و مردم مومن و ولایتمدار مازندران تبریک گفت. ‎متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید قربان از والاترین اعیاد اسلامی و جلوه شکوه‌مند تعبد و اطاعت در برابر معبود و تسلیم شدن در برابر فرمان الهی و عالی ترین درجه بندگی بر آستان خداوند قادر متعال است.

عید سعید قربان که نماد عظیم‌ترین امتحان الهی را در دل خود مکنون دارد و رمز خضوع و عبودیت فقط در برابر الله است، آموزه‌های فراوانی برای بشریت به همراه دارد و به ما می‌آموزد که باید همچون پیامبران الهی تسلیم محض فرمان خداوند متعال بود.

امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد برای مقابله با شیطان صفتان و خنثی کردن توطئه‌های تفرقه افکنانه ‌دشمنان است و ایام مبارکی همچون عید سعید قربان می‌تواند مظهر وحدت و یکپارچگی باشد.

انسان های مومن در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایشان، آمادگی لازم را برای حضور در قربانگاه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی در خود، تمهید می کنند و سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود می آورند.

اینجانب فرارسیدن دهم ذی‌الحجه، موسم رستگاری حج و عید بزرگ و خجسته قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که همگان از برکات معنوی این ایام بهره مند گردند. ان شاء الله تعالی...

انتهای پیام

captcha